sobota, 14 maja 2016

252. Dzień Mamy :)

Witajcie.
Niedługo bardzo ważny dzień - Dzień Mamy. Jak co roku mam dla mojej Mamy jakiś prezent - perfumy, książka, kwiaty. W tym roku zmieniłam kategorię. Moi rodzice przeprowadzili się do nowego domu, także motywem przewodnim są dodatki do domu. Przedstawiam bardzo neutralne przedmioty, które mogą pasować na Dzień Mamy, parapetówkę czy też imieniny. Rzeczy wybrałam z 3 sklepów, które są bliskie mojemu portfelowi :D Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu moje typy.
Sklep "W nowojorskim stylu". Przejrzyjcie ofertę mebli i płytek!!!
 
Home Art Deco - cudowna właścicielka, sklep dostępny w Blue City.
Każda miłośniczka stylu nowojorskiego będzie kojarzyć sklep Mint Grey!! To taki must have :DDD

I jak?
Coś Wam wpadło w oko?
Pozdrawiam serdecznie :)

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz