poniedziałek, 9 maja 2016

251. Last month - April.

Witajcie.
Lubię kwiecień, ponieważ to zapowiedź dłuższych dni, nadchodzącego lata i ciepłych nocy :) Trzeba jednak przyznać, że tegoroczny kwiecień był bardzo ciepły!! Każdy słoneczny dzień wykorzystaliśmy z  Kubim na maxa co też można zauważyć po ilości zdjęć z placu zabaw :) .
Zapraszam do co miesięcznego przeglądu .
Enjoy!!
Cieplejsze pogody i jest czapa z pomponem by booso.
 Grzebanie w piasku u dziadka jest SUPER.
 Zasypywanie mamy i puszczanie latawca. Powiem szczerze, że z brzuszkiem nie było to takie łatwe. Teraz od tej zabawy jest tata.
 Wiosenne randkowanie z sąsiadką.
 Pierwsze rwanie mleczy i wybieranie farby do pokoju braciszka.
 Spacer z tatą po weselu.
 Mój mały wielki człowieczek.
 Kupiłam sobie czapkę, ale ktoś się z  nią zaprzyjaźnił.
 Fota z mamą przed weselem chrzesnej :)
 Puścić mu tylko muzykę i już tańczy :) To po tacie mam...
 <3
A teraz moje małe radości :)
 Nowa torebka od Sabriny Pilewicz!!!
 Akcja rabatowa w rossmannie :DDD
 Kolejne zakupy, kolejne zdobycze :DDDD
Cudowny box, warty każdej złotówki!!! Zwłaszcza tylko 49 zł :DD
Moje ulubione detale :)
Nowy pierścionek od Yes i nowy In Style - bardzo ciekawe wywiady!!
Mam nadzieję, że Maj będzie równie przyjemny!!!
Mam nadzieję, że się podobało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz