środa, 21 października 2015

222. Wózek Baby Jogger City Mini 4W.

Witajcie.
Mój pierwszy wózek Jedo Fynn uwielbiam. Zakup to był strzał w dziesiątkę. Możecie poczytać o tym TU. Dzisiaj chciałam wyrazić moją opinię o drugim wózku. W maju zakupiliśmy Baby Jogger -City Mini. Po raz kolejny nikt nam nie przyszedł z pomocą. Wózek raz tylko widziałam w Świecie Dziecka. Mężowie bardzo się spodobał. Mnie z kolei troszkę odstraszała  cena. Cena 1300 to okazja. Bynajmniej w ten czas jak ja szukałam. Dużym minusem są drogie dodatki. Pałąk/tacka to koszt  100 zł. 

Poniżej zawarłam parametry wózka.
Wózek CITY MINI 4 Wheels - City Mini dla zwolenników 4 kołowych wózków.
  • Wersja 4 kołowa wózka City Mini.
  • Jest to niezwykle funkcjonalna spacerówka wyróżniona wieloma nagrodami.
  • Wszystkie wózki Baby Jogger posiadają certyfikaty ASTM International oraz TÜV Rheinland co potwierdza wysoką jakość produkcji oraz zastosowanych materiałów.Baby Jogger City Mini - nagrody
  • Zalety wózka:
  • Lekka aluminiowa rama
  • Usztywnione oparcie w modelu 2011
  • Opatentowany system składania "pociągnij i złóż"
  • Regulowane siedzisko rozkładane do pozycji leżącej
  • Wentylowane oparcie
  • Skrętne koła przednie z możliwością blokady do jazdy na wprost
  • Komfortowa amortyzacja
  • 4 kolory do wyboru
  • Możliwość wpięcia pałąka, adaptera do fotelika oraz tacki
  • Możliwość wpięcia na ramę gondoli Baby Jogger lub fotelika z grupy 0/0+
  • Komfort i bezpieczeństwo:
  • Regulowane 5-punktowe pasy bezpieczeństwa
  • Wielopozycyjna budka z okienkiem
  • Duży kosz na zakupy
  • Kieszeń na drobiazgi
  • Pas zabezpieczający wózek w pozycji złożonej - chroni przed przypadkowym rozłożeniem
  • Lekkie, łatwe do demontażu łożyskowane koła
  • Dane techniczne:
  • Waga 8 kg
  • Wymiary rozłożonego wózka (dł. x szer. x wys.): 100 x 62 x 105cm
  • Wymiary złożonego wózka (dł. x szer. x wys.): 80 x 62 x 21cm
  • Wymiary siedziska (szer. x głęb. x wys.): 34 x 23 x 52cm
  • Wymiary podnóżka (szer. x dł.): 34 x 25cm

Moja opinia :
Wózek jest lekki. Dla mnie to duży plus, kiedy muszę zejść po schodach i trzymać Kubiego na biodrach. Teraz może akurat już nie, bo Kubi sam chodzi, ale tak tylko wspominam :)
Szybkie składanie jest po prostu fenomenalne. Ten, kto jeszcze nie próbował nie wie o czy mówię. Wózek składa się w tzw. walizkę. Pan w sklepie mówił, że w samolocie jest to lepsza wersja, a niżeli "parasolka". Niby mniej się uszkadzają, a  jak jest w praktyce? Ciężko powiedzieć :) Jedną ręką składamy i jedną ręką rozkładamy. Zajmuje bardzo mało miejsca. Po piasku nie sunie jak błyskawica, ale wystarczy troszkę więcej siły i idzie. Kosz- bardzo pojemny. Jak na moje potrzeby wręcz idealny. Zdecydowanie POLECAM. Wiem, cena nie jest fajna, ale ja za każdym razem mówię "drogi, ale jednak było warto". 
Wózek jest bardzo zwinny. Reaguje na każdy delikatny ruch. W sekundę dziecko może jechać w przeciwnym kierunku. 
Minusy:
- cena
- reklamacja. Po niespełna 3 msc przerwał mi się materiał. Hm.. pisałam do działu obsługi klienta. Byłam taka zła!!!! Odpisali, abym odesłała tapicerkę na swój koszt. Ruszyło mnie. Nie chcieli ode mnie żadnego zdjęcia. Chcieli pozbawić mnie możliwości korzystania z wózka na nie wiadomo jak długo i nie wiadomo było czy w ogóle uznają moją reklamację!!! Tak się nakręciłam, że napisałam do UOKiKu. Wszystko opisałam, ale odpisali mi, że takie są praktyki i niestety nie można nic innego zrobić. Wysyłka na mój koszt i tyle. Fajnie, że kupuje się wózek za tyle pieniędzy  i mają Cię tam gdzie mają..... Nie kupujcie na Allegro u producenta Baby Jogger. Może u innych troszkę mają   inne podejście do klienta. Ja jestem zniesmaczona.
  • Max waga dziecka 29,5 kg 
  • 4 kołowy
  • Unikalny system Quick-Fold Technology
  • Automatyczna blokada złożonego wózka
  • Wielopozycyjna budka z okienkiem
  • Wentylowane, regulowane siedzisko
  • Osłona pogodowa
  • Opcja Travel System
Wózek posiada 5-punktowe, regulowane pasy bezpieczeństwa z osłonkami, dzięki czemu dziecko chronione jest przed wypadnięciem z wózka. Istnieje możliwość zamontowania pałąka, tacki dla dziecka, adaptera do fotelika oraz wpięcia na ramę wózka gondoli (sprzedawane odrębnie). 
Duża wielopozycyjna budka z okienkiem, pozwala na kontrolę dziecka podczas spaceru. Otwory wentylacyjne są wygodnie zapinane na magnes. Budka chroni przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych oraz chroni przed przegrzaniem.  
Unikalny, opatentowany system Quick-Fold Technology umożliwia złożenie wózka jednym, prostym ruchem pociągnięcia za pasek. Jednocześnie pasek ten doskonale sprawdza się w transporcie i przenoszeniu wózka. Żaden inny wózek nie składa się tak prosto i szybko 
Wózek został wyposażony w obszerny koszyk, który na pewno docenią mobilni rodzice. Teraz bez problemu zmieścisz nie tylko zakupy, ale również zabawki i rzeczy dziecka w wózku. Wózek posiada również praktyczną siatkę na drobiazgi.

I Kuba w ...
Macie jakieś pytania? Zapraszam :)

Pozdrawiam serdecznie
OMW

1 komentarz:

  1. witam chcialabym sie dowiedziec czy jest glosny na nierownosciach i jak podbijanie? czy jest wozkiem miekkim czy twardym?

    OdpowiedzUsuń