wtorek, 27 października 2015

223. In Style.

Witajcie.
Dzisiaj przegląd literatury, czyli listopadowy In Style. Jest to jedyna gazeta, która pojawia się u mnie systematycznie. Ostatni egzemplarz szczególnie przypadł mi do gustu :) Żywe kolory przeplatane z pastelami, duże broszki, kapelusze.... Jesień zapowiada się pięknie :)
Na okładce Margaret. Troszkę w innym wydaniu :) Piękna  sesja retro.
 W. Kruk świętuje 175 lat. Z tej okazji powstała nowa kolekcja ze srebrem, diamentami i brylantami. Chyba skuszę się na pierścionek. Ceny troszkę niestety są wysokie. Ale warto pomyśleć o zbliżających świętach :) 
Każdy o tym mówi!! Już niedługo kolekcja Oliviera Rousteinga dla H&M.

 Showroom  otwiera teraz oddział u naszych sąsiadów. Teraz Niemcy będą mogli zachwalać naszych polskich projektantów. 
Ispot i new watch :) Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba to cudo z lewej strony.
 Broszki powróciły do łask - pamiętajcie o tym :)
 Czerwień wchodzi na stałe do szaf.
Look który przypadł mi do gustu.
Best beauty buys 2015. Produkty zaznaczone postaram się w najbliższym czasie wypróbować:) Powiem Wam czy faktycznie jest się czym zachwycać. 
 Peleryny - jestem zdecydowanie na TAK!!
 Brakuje Wam pomysłów na coś słodkiego ? Poszukajcie na cukrowe.wordpress.com :)
 I Longchamp<3 Mam słabość do tej marki!!!
Pozdrawiam serdecznie :)
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz