poniedziałek, 1 lutego 2016

236. Baby shower i prezenty

Witajcie.
Jestem już w 17 tygodniu ciąży. Gdzie się nie obejrze - wszystkie koleżanki w ciąży, w tym moja bratowa. Temat baby shower więc musi być. Dzisiaj podam propozycje na prezent dla przysżłych rodziców i dzidzi. Część z nich jest droga, ale zawsze przecież można się złożyć. Tak zawsze robi mój brat ze swoimi kolegami. Kupują jedna konkretną rzecz np. kołysankę i jadą w odwiedziny do dzidzi.
A oto i moje propozycje:
  • Mata edykacyjna by  Skip Hop. Posłuży nie jednemu dziecku. MATA z przekładanym pałąkiem i uchwytem na telefon, aby nagrywać dziecko podczas zabawy.
  • BEURER Niania elektroniczna WiFi kamera. Małe urządzenie, ale ile funkcji!!  Kamera WiFi do monitorowania za pomocą smartfona, tabletu, komputera itp. Automatyczne monitorowanie wideo także w ciemności za pomocą funkcji widoku nocnego wykorzystującej podczerwień.
  • Pas do podtrzymywania fotelika dziecięcego. Na tę nowość chyba sama się skuszę. Cena 85 zł.
  • Posrebrzana grzechotka. Fanaberia, ale łądnie się prezentuje.
  • Poduszka dla mamy, taty i dziecka. Bardzo życiowe :)
  • Podgrzewacz samochodowy "Bibcar. U nas się nie sprawdził, ale Ci którzy dużo podróżują.
  • Leżaczek regulowany na rożnych wysokościach.
  • Piękne akcesoria marki Suavinex. Marzyłam o nich, ale monia nie używaliśmy, butelek również ;/


  • Poduszka do karmienia. Ta jest z metkami. Polecam również kurę od La Millou.
  • Szumis. Ponoć spełnia swoją rolę, a to najważniejsze. Chyba zakupię dla bratanicy.
  • Żyrafka Sophie - super gryzak. Must have, każdej dzidzi.
  • Wanienka. Co i rusz jakieś nowości. 2 lata temu takich nie było :(

  • Na samym końcu prawdziwa perełka,  czyli otulacze od Samiboo. Muszę ją zakupić dla mojej dzidzi. Bardzo lubię produkty tej marki. Polecam wszystkim gorąco. 

Mam nadzieję, że Wam się podoba moja lista. Oczywiście jest tego zdecydowanie więcej, ale to tak w dużym skrócie :)

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz