czwartek, 21 kwietnia 2016

248. Pomoc domowa.

Witajcie.
Od czasu do czasu oglądam "Panią Gadżet". Odcinek prezentował na tyle ciekawe rzeczy, że postanowiłam spróbować "nowości" by P.G. Ową ciekawostką była rękawica do czyszczenia stali nierdzewnej bez użycia środków chemicznych. To był główny argument. Producentem jest Simplehuman. Produkt polecany szczególnie alergikom. Nowoczesna technologia włókien mikrofibry usuwa brud, plamy i ODCISKI PALCÓW tylko przy użyciu wody.
 Są odciski :)
Jedną stronę zwilżyłam wodą, druga strona pozostaje sucha.
 I efekt po czyszczeniu.
Cena  - najtaniej udało mi się znaleźć za 20  zł+ 6 kw. Jak na fakt, że nie muszę pryskać chemią i rękawica rzeczywiście czyści szczerze polecam :)  Mam nadzieję, że zaciekawiłam tematyką :)

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz