czwartek, 24 marca 2016

243. Pokój rodzinny - Manufaktura.

Witajcie.
Od kiedy jestem mamą zwracam uwagę czy są pokoje rodzinne, czy też pokoje do przewijania. Oczywiste jest to, że wcześniej nie  zwracałam na to uwagi no bo niby po co? Teraz wiem, że w niektórych centrach handlowych ich nie ma (dacie wiarę????!!!!), bądź są, ALE ( można im dużo zarzucić, chociażby wymiary 2x2) i możemy znaleźć taki Perełki ja ten pokój w Manufakturze!! Pierwszy raz jestem mikle zaskoczona tak dużym i przestronnym pomieszczeniem. Duży fotel, miejsce na nasz wózek, krzesełko do karmienia, przewijak, miejsce na podgrzenie butli. Chociaz, uważam, że krzesełko i podgrzewacz nie jest konieczny, ponieważ w każdym centrum  jest dział z jedzeniem :-)  Według mnie  to miły ukłon  w stronę rodziców z dziećmi. Sami zobaczcie jak prezentuje się ten pokój. Oby inne C H zapatrzyły się i brały przykład z  łodziej Manufaktury.
A Kubuś pozdrawia wszystkich czytających :-) :-) 

Może ktoś się podzieli informacjami, gdzie jest równie fajny pokój rodzinny?

Pozdrawiam serdecznie
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz