sobota, 19 marca 2016

242. Zakupy, czyli moje wyprzedażowe łupy:)

Witajcie :)
Tak jak w temacie - jakiś czas temu udało mi się wybrać na szybkie zakupy. Mąż musiał pojechać w sobotę do pracy na 3-4 godziny. Ten czas był dla mnie wystarczający. Obkupiłam siebie i innych.  A przy okazji spotkałam jeszcze koleżankę z byłej pracy. Czas maxymalnie wykorzystany :)
 Do domu, dla małej dzidzi - Marianki, coś dla mnie i Kubiego :)
 Reserved -koszulka , Zara - torebka
Torebka nie dużych rozmiarów, ale przypadła mi do gustu.
Zara- sukienka. W rodzinie mamy małą dziewczynkę. Prezent idealny.
Chusty dla mojej dzidzi. Nie wiem jeszcze co będzie dlatego wybrałam uniwersalny kolor :)
 Takie chusty kosztują prawie 150 zł jak nie wiecej. Dziękować Bogu za TKMAX :)
 Nowa marynarka od Femestage by Eva Minge. Kolor mnie zachwycił. Moja rada - kupujcie na wyprzedażach. Zniżki są powalające, bądź szukajcie kuponów w gazetach. Zauważyłam, że dają -30% !!
Dekoracja do pokoju synka. Jeszcze jakiś czas temu chciałam zakupić u polskiego producenta, ale cena 250 zł. Troszkę dużo, ale chodzili mi po głowie. Udało się jednak zakupić w... TKMX :) Ponownie uratował mi ten sklep kieszeń. Między innymi dlatego lubię zakupy w Blue City :D 
 W nocy służy nam za lampkę nocną :)
 Nowa ramka na zdjęcie:) i ponownie TKMAX.

Jak Wam podobają się moje zakupy?
Pozdrawiam 
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz