niedziela, 17 stycznia 2016

234. Pandora - drożej/taniej.

Witajcie.
Dzisiaj post o tym gdzie najtaniej udało mi się upolować nowe charmsy.
Nie lubię przepłacać. Taką mam naturę. Nim na coś się zdecyduję kombinuję na wszelkie możliwe sposoby. Z naturą niestety nie wygram. Odzidziczyłam to po moim tacie - handlowcu. Dobra cecha i zła. Zalezy jak na to spojrzeć. Gorzej jak chcę powrócić po rzecz, na którą wcześniej nie byłam zdecydowana i nagle KLOPS, bo już tego nie ma. Potrafię jednak wydać na rzeczy, które na daną chwilę są mi niezbędne np. na wakacje czy też sukienka na wesele brata - zapłaciłam dużo, ale nie żałuje. (p.s. sprzedaję ją, bo i tak już jej więcej nie założę - ktoś chętny TU link :) U mnie wszystko "zależy" :) Też tak macie? A może idziecie za "impulsem? Ja postanowiłam z Nowym Rokiem zrobić porządki w szafie. Mam bardzo dużo rzeczy, które nie oddałam do sklepu, bo nie miałam kiedy, badź po prostu teraz mi coś w nich nie leży. Powracając jednak do meritum...

Temat przewodni - Panora.
  • Najprościej jest pójście do sklepu. Teraz jest czas wyprzedaży, także na pewno mają coś ciekawego w ofercie. Jeżeli nie mamy pod rękę jest sklep internetowy. Niestety liczą sobie 25 zł za przesyłkę (WTF chciało by sie powiedzieć, prawda?).
  •  Kolejną opcją, wręcz całoroczną, jest salon YES. Jeżeli posiadacie kartę stałego klienta, minimum -5 %. Zawsze to coś :) plus on-line przesyłka i zwroty za free.
  • Fugart. Wpisując hasło pandora wyskończyła mi nazwa tego sklepu. Posiadają stacjonarny jak i internetowy sklep. Zapoznałam się z ofertą i  byłam mile zaskoczona. Wielki plus za darmową przesyłkę. Bez względu na kwotę zamówienia jest ona bezpłatna. Sklep poza Pandorą oferuje również inne produkty. Czemu akurat ten sklep? Duża oferta, możliwość negocjacji ceny i rabaty. W dniu, kiedy już wybrałam moje charmsy była promocja -12%. Z tego co zdążyłam zauważyć bywają dość często. Sami chyba rozumiecie czemu mój wybór padł na ten sklep. Także jak mam wybrać firmowy sklep i płacić 25 zł wolę skorzystać z tej firmy. Następnego dnia po opłaceniu rachunku paczka była już u mnie :) Jak wam się podoba mój wybór? Zawieszka serduszko kosztowała 59, a literka N 119 zł. Ile udało mi się zapłacić? Całe 106,92 zł. Przyjemna cena, prawda?

    Pozdrawiam serdecznie
    OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz