poniedziałek, 11 stycznia 2016

233. Podsumowanie - grudzień!

Witajcie w Nowym Roku!!
Jesteśmy już o rok starsi, madrzejsi i piękniejsi. Życzę wszystkim, aby ten rok był dla Was łaskawszy, ciekawszy i odkrywczy. Ja np.  w tym roku powitam drugie dzieciątko. Mam również pomysł na swój biznes. Muszę dowiedzieć się tylko co i jak. Na sama myśl czuje dreszczyk emocji. Ale już nie przedłużam. Zapraszam do kolorowego przeglądu grudnia. Był to dla mnie miesiąc magiczny. Choć wydaje mi się, że Kubusiowi bardziej się wszystko podobało, a niżeli mnie. Chociażby żywa choinka zrobiła na nim wrażenie!! Muszę się pochwalić moim maluszkiem - nie zdjął ani jednej ozdoby choinkowej. Podchodzi, wacha i ogląda wszystko w swojej małej rączce!! A teraz foto!!!
Spotkanie z Szymkiem w Promenadzie. Zabawie nie było końca.
Nowe koleżanki.
Nowe paczki, nowa folia.
Okres świąteczny rozpoczęty. Pierwszy raz piekliśmy wspólnie pierniczki.
Choinka z DUKA.
Moje cudo <3
Ostatnie wspólne zdjęcie w starym roku.
Prezenty..
Nowy fotel.
Przyjemności dla mamy.
Pyszności!!!
Pomagamy jak cos roku .
Mama też była grzeczna.
Me.
Jak co roku... "Kevin...".


Zapraszam na kolejne posty. Oby częściej!!
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz