środa, 16 grudnia 2015

231. Prezent dla mężczyzny.

Witajcie.
Czasu pozostało mało, ale jest szansa, że kurier dowiezie paczkę na czas. Dzisiaj post, który mam nadzieję pomoże w doborze prezentu dla męża/taty/brata. Wiadomo, że każdy ma wszystkiego pod dostatkiem. Czasem jednak drobiazgi mogą wzbogacić nasze życia :-) :-)  Mi w tym roku na pomoc przyszła pasją mojego męża, czyli narciarstwo. Kilka propozycji takich też znajdzie się na mojej liście :-) :-) :-)

  • Torba na buty bądź też torba na narty. Dla zapaleńca narciarskiego jak znalazł.
  • Gogle narciarskie.
  • Mąż dużo podróżuje, dlatego taka malutka waga to sprytne rozwiązanie. 
  • Torba na laptopa. Zawsze trafiony prezent.
  • Jeżeli macie dużo spotkań/uroczystości to spinek również nigdy za mało :-)  Jaka ja jestem praktyczna, prawda?
  • A może takie cudo? Nie uwierzyce ile to kieszonkowe narzędzie ma zastosowań. 
  • Takie czasy, że bez kamery samochodowej bardzo ciężko. Mąż o tym przekonał się nie raz. Naciagaczy nie brakuje. 
  • Wasz tata  uwielbia śrubki i tego typu tematy? Jeżeli tak, to na pewno ucieszył go taki zestaw. 
  • A może alkomat? Niby trochę dziwny prezent, ale znam kilka osób, które jezdza na posterunek, aby sprawdzić %%
  • Odkurzacz  samochodowy
I jak moja lista? Trochę inna od "standardowych", prawda? Mam nadzieję, że zdążyłam zainspirować :-) 

Pozdrawiam 
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz