środa, 16 września 2015

217. Wakacyjny niezbędnik.

Witajcie.
  Tegoroczne lato dało nam się troszkę we znaki. Pamiętam, jak po wyjściu spod prysznica nadal byłam mokra. Wszystko przez te 40 stopni. Tylko w takich skrajnych sytuacjach można dowiedzieć się, który kosmetyk spełnia swoją funkcję.
  W tym roku korzystałam z kilku nowości. Poniżej moje TYPY. Wiem, że warte były każdej wydanej przez mnie złotówki. Macie, korzystacie? Jeżeli jeszcze nie to szczerze zachęcam. Idźcie do sklepu i poproście o próbkę :P

  • Nuxe - olejek to twarzy i ciała. Już sam zapach powala...Cudownie nawilża skórę.
  • BB cream - miałam kilka BB, ale ten...Idealnie stapia się ze skórą. Wart swojej ceny (ja mam tylko mini produkt, ale zainwestuję $$ :).


  • Revlon - roświetlacz do twarzy. Łączę go z BB, bądź olejkiem do twarzy.
  • Dr. Brandt - na wykończeniu... Buuuu ;/ 


  • Bobbi Brown - kiedyś myślałam, że nie dam tyle za róż. Myliłam się, wart każdych pieniędzy. Jestem w nim zakochana.


  • Catrice - paleta do brwi. Tylko 15 zł, a  ile radości.

<3

  • Naked 2- czy muszę komuś przedstawiać ten produkt?  :)


A Wy macie swoje sprawdzone kosmetyki? A może tez zachęciłam do zakupu moich ulubieńców? 
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz