sobota, 12 września 2015

216. Płaszcze.

Witajcie.
Dzisiaj miałam troszkę wolnego czasu i postanowiłam przejrzeć się najnowszym kolekcjom. Najważniejsze jest góra, czyli płaszcze, poncha, kurtki. Mówiąc ogólniej - do wybory do kolory. Jest w czym wybierać. Kilka propozycji wpadło mi w oko :) 
Mam nadzieje, że Wam coś się spodoba.

  • Cudowny butelkowy kolor od Hugo Bossa
  • Miło ożywić tę polską jesień takimi kolorami
  • Poncho by Villa


  •  Niepozorna kurtka od ROXY, spodobały mi się różowe paski :P

  • Kolor...

  • Prosty, klasyczny płaszcz na niedzielne spacery

  • Bawełniany płaszcz od Mango
  • W trzech poniższych płaszczach jestem zakochana!!!! Simple-cp
  • ZARA
  • I mopsik z Zary :P
  • I dwie ciekawe propozycje (moim zdaniem) od Top Secret
I jak? Coś się spodobało?
Pozdrawiam 
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz