piątek, 28 sierpnia 2015

214. Idealny prezent dla dziecka.

Witajcie.
Do dzisiejszego postu nakłoniła mnie moja koleżanka ze studiów, która rano napisała do mnie z pytaniem co kupić rocznemu chłopczykowi na urodziny. Troszkę pomyślałam ( w końcu mam roczek Kubiego za sobą) i podałam kilka propozycji. Poniżej lista prezentów na chrzciny/urodziny/odwiedziny :) Oczywiście wszystko zgodnie z zasobnością portfela.  Mam nadzieję, że moja ściąga przyda się Wam.
  1. Basen Mini be. - Kuba uwielbia się w nim bawić; koszt 299 zł
  2. Rowerek - Kuba przekonał się do niego dopiero od 3 tygodni; koszt 160 zł
  3. Jeździk Metalowy - "must have" instagramowych pokoi; cena 415 zł
  4. Drewniana kostka dla dzieci; koszt ok. 200 zł

  5. Bujak - koszt ok. 200zł
  6. Konik na biegunach- gra, porusza ogonem i buzią :) W centrum zainteresowania od 3 tygodni podobnie jak jeździk.
     
  7. Piramidka do układania; koszt 70 zł
  8. Zestaw na plaże od super marki Quut - bawię się nimi ja jak i Kuba. Poszczególne elementy ok. 35 zł
  9. Do zestawu dorzucę jeszcze gumowe wiaderko; cena 50 zł
  10. A  może tak huśtawka w domowym zaciszu? 160 zł i jest Wasza :)
  11. Teatrzyk cieni to również ciekawa propozycja na  zimowe wieczory :) cena 60 zł
  12. Prezenty to nie tylko zabawki. Możemy również podarować urocze  otulacze :) Nigdy nie jest ich za mało. Koszt ok, 80 zł
  13. Mata by Skip Hop. Sama się nad nią długo zastanawiałam, ale zrezygnowałam. Nie zmienia to faktu, że jest cudna. Szkoda, że cena już taka nie jest. Koszt - 300 zł
  14. Ciekawą propozycją są bardzo popularne drewniane tabliczki z ciekawymi opisami; koszt ok 40 zł. Wszystko zależy od wielkości.
  15. Kuba lubi urozmaicać sobie czas w trakcie kąpieli. A jak kąpiel to razem z SH.
  16. Niby od +18 msc, a Kuba już na nim gra :) talent po tacie. cena - 220 zł
  17. Ostatnią propozycją będą stare liczydła. Kuba lubi przesuwać te kolorowe kulki. Koszt 30 zł
Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Wam do gustu :)
Pozdrawiam serdecznie
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz