czwartek, 30 kwietnia 2015

189. Drugi fotelik - RECARO.

Witajcie.
Temat drugiego fotelika powraca  jak bumerang. Kiedy pójdzie się do sklepu idzie zwariować od ilości, marek, cen. Nim wybrałam się na zakupy przeczytałam kilka bardzo fajnych artykułów. 

Są trzy sytuacje, kiedy należy zmienić fotelik :
  • przekroczenie wagi maksymalnej dla nosidełka
  • wystaje główka dziecku
  • pasy są za krótkie
Takie informacje posłużyły mi do zakupu nowego fotelika. Początkowo myślałam o RWF, ale sprzedawca powiedział, że nie ważne jest tak bardzo sposób wożenia, a to jak zamontujemy fotelik. Możemy mieć najdroższy RWF, ale źle przytwierdzony nie spełni swojej roli. Poza tym Kubuś bardzo mało jeździ z nami samochodem. Jeżeli to się zmieni to może poszukam nowego fotelika:). Obecnie zdecydowaliśmy się na Recaro Young Sport Hero.
Najnowszy innowacyjny fotelik RECARO Young Sport HERO, którego premiera miała miejsce na wrześniowych targach Kind und Jungend 2014 to nowa bezpieczna konstrukcja oparta na koncepcji sprawdzonego europejskiego bestsellera (RECARO Young Sport), którego sprzedaż przekroczyła milion sztuk.
Young Sport HERO to nowoczesny fotelik samochodowy przeznaczony dla dzieci od 9 miesiąca do 12 roku życia (kategoria wagowa 9-36 kg). Fotelik RECARO Young Sport HERO jest fotelikiem docelowym służącym do samego końca okresu, kiedy dziecko powinno jeździć w foteliku samochodowym (zgodnie z przepisami ruchu drogowego w Polsce). Fotelik obejmuje aż 3 grupy wagowe:
I- 9-18kg
II- 15-25kg
III- 22-36kg.

Young Sport HERO dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji umożliwia dopasowanie do budowy ciała dziecka, zachowując przy tym wysokie standardy bezpieczeństwa i komfortu. Zdecydowałam się na niego, ponieważ pasuje do większości modeli samochodów. W chwili obecnej więcej nie mogę powiedzieć:) Wszystko wyjdzie w "praniu". Jeżeli ktoś jest zainteresowany tym modelem to mogę powiedzieć, że w Świecie Dziecka zapłaciłam taniej niż w internecie. Po rabacie 840 :).

A tu MUST HAVE jeżeli szukacie nowego fotelika. Ja dużo poczytałam, a później w sklepie Pana tak przepytałam jak policjant na komisariacie :DDD

Mam nadzieję, że troszkę Wam pomogłam. Ja niestety sama musiałam poszukać informacji w tym temacie :)

Pozdrawiam
OMW



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz