środa, 15 kwietnia 2015

187. Przegląd prasy.

Witajcie.
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że kupuję za dużo gazet. A skoro już je kupuje to fajnie by było w jakiś sposób to spożytkować. Postanowiłam zrobić mały przegląd tego co mi się spodobało - czy to ciuch, czy tez kosmetyk :) Zaczynamy.
Grazia.
 Jedyne co mnie skusiło na zakup tej gazety to kupony rabatowe. Opłacało się. Bransoletka Pandory 2 w cenie 1 :) Oczywiście skorzystałam.
 Mamo to ja.
Od czasu do czasu kupuję. Bardzo fajny artykuł o położnej ze szpitala Św. Zofii. 
Super dodatek do gazety. Nigdy nie lubiłam takich wkładek, ale ta była bardzo przydatna. Nie wiedziałam, że są takie dodatki do wózków. Czego to teraz nie wymyślą :) 
Joy
Wszędzie widzę te zielono-błękitną torbę. Spodobała mi się o dziwo. Motyw frędzli do mnie nie przemawia :)
Przyjemny wywiad z Blake.
Wszędzie trąbią o tych gumkach. Muszę je sprawdzić. Macie? Polecacie?
 Ten kapelusz skradł moje serce. Problem w tym, że nie wiem gdzie go kupić. Każda gazeta podaje inną markę :P
In Style
Poszukujecie nietuzinkowego prezentu? A może tak ciasteczka by kukiciastka.pl? Wyglądają rewelacyjnie :)
Ten kolor jest moim must-have. Szkoda tylko, że nie widzę tej kamizelki na stronie. 
Ten kolorrrrr :) 
Jestem gadżeciarą, co zrobię ?:) Lubię wszystko co cieszy oko !!!


I jak Wam się podoba mój szybko rekonesans? Nade wszystko szybko i konkretnie :)

Pozdrawiam 
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz