piątek, 3 kwietnia 2015

185. Hair by YT

Witajcie.
Moje włosy dawno nie były tak długie jak w chwili obecnej. Tak naprawdę już mnie troszkę nawet denerwują, bo ciągle spadają mi na twarz, kiedy schylam się do Kubiego. Nie muszę wspominać, że dla 9 msc szkraba jest to też niezła zabawa, kiedy on ciągnie, a mama się krzywi. Mam już dosyć kucyka i koka, dlatego też postanowiłam troszkę poszperać w necie, a konkretnie na You Tube. To jest prawdziwa skarbnica wiedzy :) 
Przedstawia Wam moich faworytów na świąteczne spotkania. 
  • Mega prosty, a jakże efektowy kucyk :) 

  • Chwilka i już jest :)
  • Koniecznie musicie przejrzeć filmiki by Luxy Hair. Pozytywnie nastawiona dziewczyna, która super pokazuje jak wyczarować cuda na głowie :)
<3

A do posłuchania
sweet Justin :)



Podobają się moje inspiracje?
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
OMW



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz