sobota, 28 marca 2015

183. H&M on-line.

Witajcie.
Chyba wszyscy już wiedzą, że można od tego tygodnia robić zakupy w H%M on-line. Jest to na pewno duże ułatwienie dla osób, które mieszkają poza większymi aglomeracjami. Jest to idealna opcja dla takiej osoby jak ja :) Ubrania jak ubrania, ale najbardziej cieszę się z działu HOME. Co prawda nie miałam styczności z tym działem, ale wiem, że cieszy się dobrą sławą. Złożyłam już zamówienie na kilka rzeczy. Dostawa do 19 kwietnia jest darmowa, więc czemu by nie skorzystać :) Ewentualnie jeżeli jakaś rzecz mi nie przypadnie do gustu mogę za 3,90 dokonać zwrotu.
A oto moje zamówienie.
Mniejszy szklany wazon za 29,90
Kolejny wazon - ten większy 29,90  
Kocyk za 29,90. Chyba lubią tę kwotę.
Bieżnik + obrus. W sumie to na 100% nie jestem przekonana do obrusa. Jak myślicie? Będę zadowolona?


A Wy coś zamówiliście?
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz