piątek, 20 marca 2015

182. For Jacob.

Witajcie.
Matka oszalała i zakupiła Kubiemu dużo, dużo za dużo rzeczy. Oczywiście nie jest to wszystko, tylko ostatnie zakupy. Ale z drugiej strony jak tu się oprzeć takim cudom? Kuszą na każdym kroku. Wzory są tak ciekawe, że przepadam bez dwóch zdań. Całe szczęście, że mój mąż nie ma z tym problemu. Cieszy się, kiedy nasz Maluch ładnie wygląda. Czy potrzebuje jednak tego tak dużo? Pewnie nie, ale jestem mamą po raz pierwszy i ciągle się wszystkiego uczę :)
A to co wpadło w moje łapki.
Skip Hop - do zabawy w wodzie.
 Zazzu- niestety za małe. Może ktoś chce kupić?
Królik do tulania- La Millou 
Szorty - Next i Zara 
Czapy i kominy <3
* Reserved
   * Nosweet
*Zara
Dwupak w tipi by Next 
Kurteczki. Jestem z każdej bardzo zadowolona. Granatowa jest dwustronna.
                                                                *Zara
                                                             *Reserved
I mój Maluszek  :)
 Te oczy <3
 I w czapie  by nosweet. Super jakość. Polecam gorąco.

To tyle na dzisiaj. Życzę wszystkim udanego weekendu.
OMW

2 komentarze:

  1. Jakie słodkie zdjęcia, maluszek zadowolony - aż mi się buzia usmiecha na jego widok :) Bardzo fajne kurteczki, też muszę wybrac się na zakupy. I mamy takie same kaczuszki do kąpieli, tylko w niebieskim kolorze - synek je uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać taki komentarz:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń