poniedziałek, 16 lutego 2015

177. Tołpa.

Witajcie.
Od dłuższego czasu planowałam zrobić post o moich ulubionych kosmetykach 2014. Dzisiaj nie uda mi się tego zrobić, ale będę blisko. Czemu blisko? Większość moich TOP-owych produktów pochodzą od Tołpa. A piszę o tym nie bez przyczyny, bo mają mega fajna promocję. Oferta obowiązuje do dnia jutrzejszego także spieszcie się !!! Darmowa wysyłka bez minimalnej kwoty + 2 mini kosmetyki do wyboru. Ja złożyłam zamówienie, ale jeszcze w innej opcji. Uważam, że z korzyścią dla mnie (oczywiście finansową). Zapisałam się do newlettera i otrzymałam zniżkę 30 zł przy zakupach powyżej 80zł. Jak dla mnie B-O-M-B-A.  Znacie tę markę? Kupujecie?
A tak swoją drogą - od niedawna kosmetyki można zakupić w Biedronce. Osoby, które mieszkają w mniejszych miejscowościach takich jak ja na pewno ucieszyła ta wiadomość.
Kupiony 2 miesiące temu  w Hebe za 10 zł i stosuję codziennie. Zapach bardzo kusi i zachęca do korzystania. Czy spełnia swoją rolę? Zdecydowanie tak. 
Wygrany krem :) już na wykończeniu.
Ten, kto wymyślił ten skład powinien otrzymać Oskara!!! Suche stopy to moje zmora, chociaż powinnam użyć czasu przeszłego. Nie ruszam się bez niego!!!
Nowość w mojej kosmetyczce, Bardzo przyjemna konsystencja, zapach. Zobaczymy jak się sprawdzi w te zimowo-wiosenne dni.


Zachęciłam do zakupów?
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz