wtorek, 24 lutego 2015

178. Paczuszka by Tołpa.

Witajcie.
Pamiętacie ostatni post dotyczący kosmetyków Tołpa? Jeśli nie, to możecie zobaczyć go TU. Paczkę otrzymałam w bardzo szybkim czasie. Paczuszka malutka, ale napakowana po same brzegi :D Tak prezentuje się zawartość: nawilżające serum odprężające, nawilżająca maseczka i krem do stóp. Od jutra zaczynam testować ...
 Gratisy :) to co lubię najbardziej.
 Jestem ciekawa jak podziała na moją skórę.
 Na tę maskę trafiłam w In Style. Bardzo zachwalali. Czy faktycznie wart swojej ceny? Czy może nazwisko Mariusz Przybylski to tylko chwyt marketingowy?  O tym już niedługo. Zapomniałam wspomnieć, że maska znajduje się w zamszowym woreczku.
Bardzo miły prezent. Skorzystam bez dwóch zdań :) 
O skuteczności, plusach i minusach już niedługo :)
A może ktoś używa moich nowości?

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz