środa, 14 stycznia 2015

171. Dodatki do pokoju malucha.

Witajcie.
Czy korzystacie z Instagramu? Ja od jakiegoś czasu mam konto i powiem Wam, że jest to niezła skarbnica wiedzy. Fakt, może nie wiem jak wstawiać w komentarzach te wszystkie ikonki, nie wiem jak pisać wiadomości i również nie wiem jak kopiować zdjęcia, ale może kiedyś to ogarnę, bo jednak warto być w posiadaniu tej 'kochanej' aplikacji:-)  Może brzmi to troszkę przesadnie, ale ten kto to ma na pewno mnie zrozumie. Poza tym te rozmowy z innymi mamami.

Czemu taki post?
Dlatego, że Kubuś zostanie niedługo przeniesiony do swojego pokoju, a nie jest on taki jaki bym chciała, aby był. Brakuje w nim detali, które nadadzą mu charakteru. Matka wariatka spoglądając na cudowne zdjęcia z IG popadła w 'kompleksy' i postanowiła coś zrobić z tym fantem. Dzięki innym mamom poznała całą masę cudownych firm, które pragną wzbogacać pokój maluszków. Wybór jest tak ogromny, że idzie zwariować, ale ja i tak już zwariowałam na punkcie mojego synka, także co mi tam :-) . Zapraszamy do przejrzenia tych perełek .
Wszystkie te cuda dostępne są na Dawanda.
Znalezione na  Allegro.
Ta perełka dostępna na Szarelove :)
Hopii -kocyki, poduszki, pościele.
Taki must have nowoczesnej mamy :) Manaonai.
Robal od Hobuko będzie nasz podobnie jak płaska poducha miś. Dostępne również kominy, poduchy chmurki :)
Ta biała poducha również trafi do Kubusiowego pokoju. Misie by Severa Moments

Podobają się dodatki?
Juz niebawem post po metamorfozie :)

Pozdrawiam
OMW&J






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz