poniedziałek, 29 grudnia 2014

167. Christmas time...

Witajcie.
Jak po Świętach? Odpoczęliście? To były moje pierwsze święta z synkiem i uważam je za bardzo udane. Ale dzisiaj nie o prezentach (to jutro), ale o dekoracjach. Post miał się już dawno ukazać, ale miałam problem z dostępem do internetu (again)!!! Wrrrr...
Oto moje dekoracje.Mam nadzieję, że się spodobają. Uwielbiam Gwiazdkę!! Ale tak serio - kto nie lubi tych świąt? Chyba nie ma takiej osoby.
Enjoy :)
 Choinka jest z ogródka moich rodziców. Kubuś śmiało może jej dotykać, bo wcale igiełki nie kłują. 
 Sówka to prezent ode mnie dla Kubusia. On je uwielbia.
 Lampeczki z Ikea muszą być.
 Swoją drogą, wiecie, że od przyszłego roku będzie można robić zakupy on-line?
W nocy...
 i w dzień.
 Powiesiłam takiego aniołka. Kuba często na niego spogląda.
 Kolejna świeca do kolekcji.
 Uwielbiam to drzewko.
 Udekorowałam kominek.
Kolejna ozdoba. Jak ja lubię te święta :)
P.s. A w przyszłym roku będę mieć taka choinkę


Zmykam spać. Zaraz pewnie Maluch się obudzi. Życzę spokojnej nocy :)
Pozdrawiam 
OMW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz