środa, 31 grudnia 2014

168. Zabawki Kubusia.

Witajcie.
Święta to idealna okazja, aby powiększyć kolekcję zabawek dla dzieci. Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam rzeczy, które ma w swoim posiadaniu mój synek. Część z nich dostał od Mikołaja a część to moja zasługa :) Mam nadzieję, że Wam coś wpadnie w oko. Asortyment dla dzieci jest tak duży, że stale coś znajdę nowego. Oczywiście, nie daję się zwariować (niestety nie mogę powiedzieć o moim mężu, który cały czas by coś kupował Kubiemu). Do wszystkiego podchodzę z rozsądkiem - chyba :)
 Staram się wspierać wszystkie akcje charytatywne. Tym razem Maskotki TVN. Beti jest dziełem duetu Bohoboco <3
 Jest Beti, jest La Millou i jamnik od Samiboo.
Marek dla dzieci nie brakuje. Można zwariować, dlatego też czekam na promocje. Czasem (może nawet nie czasem) ceny są zawrotne.
 Ta sówka mnie zaintrygowała. Można ją podgrzać w mikrofalówce bądź schłodzić w lodówce. Nieźle, prawda? Dodatkowo pachnie lawendą. Jeszcze jej nie próbowałam, ale Kubuś zdążył już ją obślinić :) czyli akceptacja jest pełną buzią.
 Klocki jeszcze nie testowane (dopiero od 9 msc), ale laleczka K's Kids jest super - szeleści, a to przyciąga dziecięcą uwagę. 
 Fisher Price, czyli magiczne radyjko i drzewko to trafione zakupy. Radyjko pełni funkcję edukacyjną : uczy liczenia, alfabetu, powitań. Może towarzyszyć w trakcie kąpieli. Drzewko/grzechotka - podstawa jest z gumy dzięki czemu mogę przyssać do blatu. Czasem, kiedy przewijam Kubusia  zwraca jego uwagę, a ja mogę działać dalej. 
 Pianinko to super prezent. Początkowo można je przyczepić do kołyski/łóżeczka, a później jako normalna zabawka.
 A tak Kubuś kopie pianinko. Bajka. Jeżeli chcecie coś kupić sykowi, a nie wiecie co to śmiało mogę polecić.  Produkt Fisher Price.
 Oj te klocki od Clemmy. Są boskie. Pięknie pachną, są elastyczne i te kolory.
Do kupienia TU
Książeczki - wybór jest ogromny, ale te które mamy są godne polecenia.
Oczami maluszka są genialne :) Kuba bardzo lubi przyglądać się tym obrazkom.

"Naciśnij mnie" to książka dla małych i dużych. Kubuś jest za mały, ale my dorośli mieliśmy frajdę z korzystania z niej. Serio!!! Musicie ją nabyć chociażby po to, aby zobaczyć jak Wasi bliscy się nią bawią.
Płyta z piosenkami jest również trafionym prezentem. Bardzo rytmiczne i wpadające w ucho.
Poszukujecie śpiworka na spacer? U nas idealnie się sprawdza JJ Cole Colections. Fakt, cena wysoka, ale jeżeli się poszuka można kupić taniej. Jestem bardzo zadowolona.
A może Wy mi coś polecicie? Dla mnie skarbnicą wiedzy jest Instagram. Zawsze trafię na ciekawe zdjęcie :)

Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz