czwartek, 18 grudnia 2014

166. Nowości z szafy.

Witajcie.
W ostatnim czasie wszystkie moje zakupy związane są z Kubusiem. Zabawki, ubranka - wszystko dla niego. W sobotę troszkę to uległo zmianie. Wybrałam się na szybkie zakupy. Nie byłam na coś konkretnego nastawiona i może dlatego kupiłam parę rzeczy. A tymczasem zaczynają się wyprzedaże!!! Jestem w szoku, że już teraz i tak wiele marek się zdecydowało na nie. Nie, nie - wcale nie narzekam :D
Enjoy :)
Kupiłam dwa klasyczne płaszcze w bezpiecznych kolorach. Mam nadzieję, że mi posłużą.
Buty są bardzo wygodne. Wybrałam klasyczne. Torba od Wittchen. Uważam zakup za udany. Jest pojemna, co uważam za duży plus.
Zdecydowanie lepiej prezentuje się na żywo.
Sweterki, bluzkę i naszyjnik pochodzą z Zary.
Idealny zestaw  <3

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz