wtorek, 10 czerwca 2014

145. Pielęgnacja ciała w ciąży.

Witajcie.
Dzisiaj pragnę przedstawić Wam preparaty, które używam będąc w ciąży. Większość prezentowanych produktów już mi się kończy.

Od kiedy dowiedziałam się, że  spodziewam się Maluszka poleciałam do drogerii i zakupiłam kremy for Mumy :) Postawiłam na markę Tołpa. Zainwestowałam w serię Dermo Body : krem wzmacniający przeciw rozstępom i krem ujędrniający  brzuch, uda  i pośladki. Wymienione kremy kupowałam dwa razy. Jestem zadowolona z konsystencji, zapachu i działania. Jak do tej pory nie mogę narzekać na swoją skórę w ciąży.
Kolejne preparaty, które mnie wpierają to produkty  marki Lirene "Będę Mamą". Zarówno wygładzający balsam anty-cellulitowy jak i serum do biustu sprawdziły się i sprawdzają do chwili obecnej. Jak już mówiłam - nie dostrzegam żadnych problemów, a wiadomo, że  w przeciągu 9 msc  mało która kobieta nie narzeka na coś w swoim ciele. Pominę już aspekt wagi :P. Kosmetyczkę zwiększyłam również o chłodzący krem  do modelowania ciała. Jestem zdania, że takie preparaty nie zaszkodzą. Skóra zawsze jest chętna na nowe składniki.
Olejki w ciąży również są niezbędne. Bio-Oli  służył mi jako olejek do masażu brzuszka. Podejrzewam, że Kubi nie krzywi się, kiedy "miziam go po ciałku". Nivea stosuję do dalszych partii ciała, czyli ramiona i nogi. Uwielbiam go za zapach. W 100 % spełnia swoją funkcję. Jeżeli nie mieliście jeszcze okazji go wypróbować -  nie wahajcie się. Polecam :)
Nie muszę wspominać, że systematyczność jest w tym przypadku niezbędna. Każdego dnia, dwa razy dziennie (rano i wieczorem) powtarzam zabieg, aby  moje starania nie poszły na marne. Co jakiś czas robię bicze wodne. Nie mogę powiedzieć, że sprawia  mi to przyjemność, ale cóż począć? :)
Moje koleżanki po mimo starań i tak nie ominęły rozstępów w trakcie ciąży. Tu już czasem geny decydują, a z tym się nie wygra. Nie mniej lepiej zapobiegać i mieć czyste sumienie, że po mimo słabego efektu coś zrobiłyśmy niż później marudzić, że wyglądamy jak wyglądamy :)

A Wy jakie macie  sposoby na piękną skórę w ciąży? 

Pozdrawiam OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz