czwartek, 20 marca 2014

137. #mygirls, czyli Adidas

Witajcie.
Wczoraj byłam w Wawie u mojego lekarza. Chciałam połączyć przyjemne z pożytecznym i dlatego buszowałam po sklepach w celu znalezienia idealnego łóżeczka i wózeczka dla Kubusia. Prawda jest taka, że wybór jest ogromny i tylko naszą wyobraźnie może ograniczyć fundusze. 
   Brzuszek robi się coraz to większy, także postanowiła poszukać rzeczy sportowych. Wybór padł na markę Adidas. Oczywiście szybko się zorientowałam, że te śliczne ciuszki raczej wykorzystam (o ile coś zakupię) dopiero po porodzie. Nie zmienia to faktu, że rzeczy cieszą wzrok, zwłaszcza Adidas NEO.

Szorty Activ
Szorty runner
                                                     
   Legginsy Daisies Graphic
  • http://www.adidas.pl/legginsy-premium-basics-dotted/F78219_500.html
Legginsy Premium Basic Dotted

Legginsy Ultimate Fit

Spodobało się coś?
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz