wtorek, 5 listopada 2013

107. Ranking 2013


  Zbliża się koniec roku, także zaczyna się okres podsumowań, zestawień i porównań. W najnowszym wydaniu IN STYLE  można zapoznać się z rankingiem najlepszych kosmetyków 2013  Best Beauty Buys. Redakcja zrobiła swoje, a ja chce Wam przedstawić moich faworytów. 
* Garnier Essentials - najlepszy płyn do demakijażu, zmywa makijaż bez problemu;
* L'oreal Ideal Glow - rozświetlający peeling, nie wiem czy ma takie zastosowanie (jeszcze      tego nie doczekałam), ale ma piękny brzoskwiniowy zapach i delikatnie masuje twarz;
* La Roche-Posay - żel do mycia twarzy; stosuję go każdego dnia, dobrze myje buźkę i              oczyszcza z porów;
* Eveline - rozgrzewający żel do ciała; nawet nie wiecie jak GRZEJEEEEE :) i doskonale            wygładza  skórę;
* Garnier Hydra Adapt - wybrałam wersję nawilżającą o cudownym zapachu i delikatnej          konsystencji; czy nawilża? nawilża jak na taką cenę, może nie idealnie, ale jednak;
* Nivea - idealny wygładzający olejek do ciała; moje nowe odkrycie na moja bardzo suchą          skórę;/ polecam gorąco!!
* Paloma - intensywnie wygładzający  balsam do stóp; od zawsze miałam problem, aby moje      stopy były gładkie jak u dziecka, a tu wystarczyło wydać 6 zł i efekt gwarantowany :)
* Paloma- krem do rąk  - rewelacja;
* Tołpa - nowe odkrycie, bardzo dobrze nawilża;
* Garnier Mineral -   idealny do kolorowych ubrań, dodatkowo zawiera zabezpieczenie,          które nie pozwala na psikanie bez naszej zgody :)
* Gliss Kur - wszystkie kosmetyki tej marki to trafiony zakup (jeżeli chodzi o moje włosy);    na zdjęciu odżywka do włosów z drobinkami złota;
* Givenchy Teint Miroir  - boski podkład !! nic dodać, nic ująć;
* YSL Teint Singulier - najnowszy nabytek , idealnie łączy się ze skóra;
* Dolce&Gabbana - perfumowany balsam do ciała; mile zaskoczona intensywnością;
* Max Factor  Pan Stik - nie wiem czy muszę przedstawiać, bo produkt już od dawnaaaa jest    na rynku; ja go stosuje jako korektor pod oczy, sprawdza się doskonale;
                 RÓŻE
* Manhattan - pięknie rozświetla;
* Este Lauder - opakowanie zawiera paletę 3 odcieni; nadają zdrowy odcień skórze;
* Bourjois - poręczny, pachnący, z lusterkiem w dobrej cenie; 3x TAK :)
   DO UST
* Korres - piękny waniliowy zapach; posłużył mi na wakacyjnym wyjeździe; rozpuszczony na    słońcu najlepszy;
* The Body Shop -  te zapachy...zawsze ze mną :)
* Top Shop - piękny, intensywny kolor; 
* Korres - balsam do ust w kolorze, barwi zęby, ale i tak go lubię;
* Eveline - lakier do paznokci, bardzo duża paleta odcieni, niska cena jak na taką jakość;
* Regenerum - myślałam, że serum to tylko dobry chwyt marketingowy, ale faktycznie          działa cuda!!! Polecam;
* Top Shop - zakup za 5 zł, a już mi tyle służy; uwielbiam tę kredkę!!
* Maybelline - długo się utrzymuje, nie rozmazuje;
* Essence - głęboki odcień czerni, dobrze robi "kreskę";
* Clinique -  szczotka słaba, ale odżywka bardzo dobra;
* Bourjois Full Volume  - rozdziela rzęsy, nie kruszy się, głęboki czarny odcień;
* Tołpa - orzeźwiający  peeling do ciała, w pierwszej kolejności rozgrzewamy go w dłoni            (zapach mięty staje się intensywniejszy), a potem masujemy ciało;
* Gliss Kur - odżywka 1-minutowa; pięknie wygładza włosy;
* Ecotools - naturalne pędzelki do makijażu; miękkie włosie;

A Wy macie swoich faworytów?

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz