środa, 20 listopada 2013

107. Nowy rozdział

Witajcie.  
   
   Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale w moim życiu zaszła duża zmiana i takie są tego skutki. Chciałam się pochwalić, że w czerwcu przyszłego roku zostanę mamą po raz pierwszy!! Jestem bardzo podekscytowana i szczęśliwa. Podobnie jak cała rodzina, a zwłaszcza przyszli dziadkowie, którzy są przepełnieni  radością! Jak się domyślacie nowe posty będę teraz w dużej mierze  o ciąży i o tych wspaniałych 9-ciu miesiącach o których tak krążą te niestworzone legendy (czytaj : zachcianki, wymioty  i ect.). Ja postaram się pokazać nowinki dziecięce o których sama się dowiem po raz pierwszy  i podzielę się informacjami o których może słyszeliście lub też nie, ja na pewno nie. Jeżeli pewne kwestie zaczynają człowieka bezpośrednio "dotykać" to człowiek baczniej się wszystkiemu przygląda. Jak to mówią "Człowiek uczy się przez całe życie", prawd?
   Od jutra posty już na bieżąco, obiecuję:)

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz