środa, 24 lipca 2013

81. Strips.

Witajcie.
Paski w modzie, ale nie dlatego skusiłam się na te piękną spódnicę. Przeważyło za tym model (delikatne  nakładki) i tkanina. Spódniczka jest przy tym bardzo wdzięczna. Tak jak w zdjęciu powyżej postanowiłam tylko dołożyć zwykły czarny top (taki musi się znaleźć w każdej szafie) . Przy takiej kolorystyce i zworze spokojnie można komponować stylizacje. Ja z racji wakacyjnej opalenizny dołożyłam  jeszcze ozdobne klapki, które posiadam już od kilku sezonów. Muszę stwierdzić, że są niezniszczalne ( nie ma  jak Aldo, to jedna w dwóch moich sprawdzonych marek).
                                                      A tak wyglądam w biegu :)


Top - H&M
Spódnica - R.I.
Buty - Aldo
Zegarek - M. Kors
Bransoletki -Parfois

Pozdrawiam i obiecuję, że jutro pojawi się nowy post!! Mam tyle zdjęć !!!

OMW :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz