czwartek, 18 lipca 2013

80. Red summer.


Witajcie.
Czy zdarza Wam się, że kupujecie jakąś rzecz pod wpływem impulsu i nagle okazuje się, że chyba zakup był nie trafiony? Taka sytuacja miała u mnie miejsce w przypadku tej kolorowej bluzki. Początkowo byłam nią zachwycona, później stwierdziłam, że jednak jest przy krótka i chyba jestem na nią za stara :P. Po mimo wątpliwości postanowiłam ją zapakować do walizki, są przecież wakacje, prawda? Moja decyzja okazała się trafna. Zestawiałam ją z czerwonymi szortami o troszkę wyższym stanem. Do tego czerwona opaska we włosach.
Po kolacji wybraliśmy się na miasto także musiałam dokonać pewnych zmian w dodatkach - wymieniłam torebkę i buty. Wygoda to podstawa:)


Szorty - H&M
Bluzka -Top Shop
Bransoletki - Marc by Marc Jacobs/Parfois
Naszyjnik - Parfois
Buty - Zara/Aldo
Torebka - Stradivarius/Zara
Okulary/Zegarek - M. Kors

Dobrze zestawiłam?

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz