czwartek, 25 lipca 2013

82. Sale part 1.

Witajcie.
Dzisiejszy post jest o przecenach i o moich ostatnich łupach. W miniony poniedziałek wybrałam się do Wawy  na "ostatki" wyprzedażowe. Nie miałam w prawdzie potrzeby  kupowania czegoś konkretnego, ale zawsze udaje mi się upolować jakieś perełki. Każdy drobiazg cieszy, a zwłaszcza kolejna torebka, świeczka i nowy obraz do domu. Mój mąż jest taki wyrozumiały (:*).

    Jak każda kobieta wykorzystuję nadarzające się okazje. Każdy zakup można w racjonalny sposób uzasadnić: była megggaaaa tania (jasne:), takiego modelu nie mam jeszcze w kolekcji (pomijamy fakt, że nie mamy już miejsca na "upychanie" tego wszystkiego), nie mamy takiego koloru, bądź - "Ona krzyczała do mnie : KUP MNIE!!! Ja uzasadniłam swój zakup stwierdzeniem - zaległy prezent na urodziny. Dla chcącego nic trudnego, prawda? Dodatkowo na swoją obronę mogę wspomnieć, że  od czasu mojej wyprowadzki nie mogę śledzić na bieżąco  asortymentu, także "chwytam dzień" :D.

     Na te buty zwróciłam uwagę jakiś czas temu. Wszystko było by ok, gdyby nie początkowa cena - 140zł. Jak dla mnie zdecydowanie za dużo jak na fakt, że wcale nie były one koniecznością. Inaczej sprawa się przedstawia kiedy kosztują 40, prawda? Powiedźcie, że też byście się skusiły :D
Buty by River Island.
    Dodatki, dodatki. Od czasu kiedy mieszkam już w swoim domku w trakcie zakupów nie podążam tylko za dodatkami dla siebie. Moje horyzonty się powiększają, a  raczej moje szafki bogacą się o nowe artykuły do domu. Nie wspomnę, że świeczek u mnie nie brakuje, podobnie jak obrazów.
Obraz i świeczka zakupione  w TK Max, poszewki FLO (teraz wszystkie rzeczy dostępne  w Empiku). Coś mi się wydaje, że FLO upadło. A szkoda, lubiłam ten sklep za bogaty asortyment.
    Świeczka pachnie obłędnie. Dodatkowo mam miłe wspomnienia wakacyjne  z figami (Chorwacja).
                Jak ja lubię wyprzedaże w Accessorize!!! Nie ma nic lepszego niż kupowanie takich śliczności za grosze. Poniżej kolczyki i gumki do włosów.
    Pora na odzież. Zakupiłam 2 t-shirty i sukienkę (chociaż będę ja wykorzystywać jako bluzkę - jest trochę za krótka).
                                                                     <3


I jak Wam się podobają moje łupy? Wam również udało się kupić coś fajnego?

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz