niedziela, 30 czerwca 2013

76. Gold Michael.


Witajcie.
To mój ostatni post przed wylotem do Turcji.
Set, który prezentuję założyłam na niedzielne poprawiny. Nie wiem czy wspominałam, ale w przeciągu 2 tygodni miałam 2 wesela, także posty ze stylizacjami dopiero po urlopie. W związku, że tydzień temu panował upał postawiłam na coś z delikatnej tkaniny, a jednocześnie chroniący przed komarami(tak, tak, szalały niemiłosiernie). Założyłam  zielone spodnie z Mango (jeszcze jakiś czas temu bym się chyba nie odważyła ich założyć; myślałam, że to nie mój kolor, a jednak) i i czarną bluzkę z odkrytymi plecami. Aby jeszcze rozweselić stylizację dołożyłam niebieski buty (jeszcze w takim kolorze w swojej kolekcji nie miałam) na  mocnym obcasie. Bardzo wygodne.




Buty - Zara (sale)
Spodnie - Mango
Bluzka - Vero Moda
Naszyjnik - Pandora
Zegarek - Michael Kors
Torebka - Michael Kors
Okulary - Michael Kors


Pozdrawiam serdecznie.
Życzę każdemu udanego wypoczynku.

Kiss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz