wtorek, 18 czerwca 2013

72. Pink

Ostatnio wybierałam się z mamą na szybkie zakupy do Wawy  (czyt. trwało to 9 h po sklepach!!!). Ja po prawdzie zakupiłam tylko spodnie, ale zawsze to coś. W zasadzie to mi  nie zależało na zakupach, ponieważ i tak już niedługo wyprzedaże, więc jaki sens przepłacać?

Mojej mamie zależało na znalezieniu sukienki na wesele, jednak nic jej nie przypadło d gustu. No może pomijając 2 sukienki z GAP, ale nie  mogła się zdecydować. Z tego nasuwa się wniosek, że niedługo po którąś pojedzie.

Udało nam się natrafić na piękną pogodę. Mój brat postanowił mi wykonać kilka zdjęć. Jaka  byłam zaskoczona, kiedy moje pieski nie chciały się usunąć poza aparat. Było to dziwne zważywszy, że kiedy ja chce im porobić zdjęcia to zawsze uciekają, bądź odwracają główkę. Nie wiem o co chodziło :).


Na zakupy wybrałam lekką, różową bluzkę i granatowe szorty. Dobrałam do zestawu czarne szpilki. Uwierzcie, wytrzymałam w  nich 6 godzin. To był ich dzień :)



  I  moje psiaki :*
Olek, Czarny i Oskar. 
  Oskar to cały szef bandy.




Bluzka - H&M
Szorty - Esprit
Buty-  Zara
Okulary - Michael Kors
Biżuteria - Parfoise, Marc by Marc Jacobs, M. Kors


Pozdrawiam

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz