piątek, 7 czerwca 2013

71. Gold bird.


Obiecany post. Jakiś czas temu wspominałam, że  byłam na dniach SGGW. 
To był piękny weekend, kiedy nawet marynarka była zbyteczna (kiedy te słońce?!). Z racji, że nie wiedziałam dokładnie w jakich warunkach to wszystko się odbywa i jaki będzie plan na wieczór postawiłam na wygodne letnie sandałki, przewiewna, lecz "szeleszczącą" bluzkę i wygodne spodnie z  Zary, które uwielbiam!!!! Miało być praktycznie i nie banalnie. W tym ostatnim stwierdzeniu miała mi pomóc zielono-biała bluzka.
Mam nadzieję, że efekt został osiągnięty.


 Do posłuchania : la la la :)


Oto dowód na moje słowa - pogoda była boska!!


Spodnie/bluzka - Zara
Buty - Diverse
Torba - Mango
Biżuteria - H&M, Pandora
Zegarek/okulary - M. Kors


Pozdrawiam

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz