niedziela, 19 maja 2013

69. Do zaczytania..

jeden krok :)
Już tak mam - albo czytam bez przerwy, albo  nie czytam nic. Jak już czytam to siedzę po nocach - 2 czy 3 nad ranem? Można mnie spokojnie zobaczyć z książką :D
Jakiś czas temu (o ile dobrze kojarzę  STYCZEŃ) "wpadła"  w moje ręce książka autorstwa  SHALVIS JILL . Przeczytałam "Oczarowaną. 

Oto zapowiedź treści :
Opowieść, która angażuje wszystkie zmysły i emocje. 

Maddie traci jednocześnie chłopaka (jej decyzja) i pracę (nie jej decyzja). Lecz zamiast pogrążyć się w smutku nad paczką chipsów, wyjeżdża z Los Angeles, aby przejąć po matce spadek – chylący się ku ruinie hotel w maleńkim nadmorskim miasteczku Lucky Harbor w stanie Waszyngton. Rozpoczynanie wszystkiego od nowa nie będzie łatwe. A jednak Maddie zamierza zaryzykować, jeśli tylko uda jej się przekonać przyrodnie siostry, by do niej dołączyły i zaangażowały się w renowację hotelu. Jax Cullen, zatrudniony przez Maddie do pomocy w przebudowie, jest wysokim, seksownym przystojniakiem. Z powodu jego oczu i ust Maddie nieustannie zapomina, że miała zrezygnować z mężczyzn. Jeszcze trudniej będzie jej pokonać duchy przeszłości, a mimo to wkrótce odkryje, że nie ma lepszego miejsca na ziemi niż Lucky Harbor.


Moje przemyślenia:
To książka idealna na plażę. Czytamy i się śmiejemy z komicznych sytuacji. To taka z takich gdzie  bohaterowi przytrafiają się taki wtopy, że aż krzyczymy (nie!!:). Mnie ubawiła co nie miara. Jeszcze bardziej się uśmiałam, że jest to pierwsza z trzech książek. Każda jest poświęcona jednej z sióstr. Opowiada oczywiście o ich miłościach i ich idealnych pupach :D
Książki jak najbardziej godne polecenia. 



Kolejne książki to "Do szaleństwa" i "Szczęśliwa przystań". 




Życzę spokojnej nocy a ja tym czasem idę poczytać kolejną książkę z repertuaru  

Kinsella Sophie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz