środa, 27 marca 2013

60. Glamurowy H&M w wersji eco.

Na początku do posłuchania

Czy pamiętacie takie czasy, kiedy ZARA co i rusz (mam wrażenie, że co miesiąc) wypuszczali na rynek nową kolekcję? Teraz mam podobne odczucia co do H&M. Dopiero co wydali  CONSCIOUS  COLLECTION, w tym tygodniu  pojawiła się informacja o współpracy Beyonce z H&M, a od 4 kwietnia w wybranych sklepach będzie można zakupić CONSCIOUS  EXLUSIVE.

Co można powiedzieć o nadchodzącej kolekcji? Przede wszystkim to, że jest ona inspirowana pięknymi kreacjami wręcz z czerwonego  dywanu. Wszystkie ubrania zostały uszyte z ekologicznych materiałów. Do kolekcji damskiej i męskiej wykorzystano między innymi bawełnę organiczną, poliester i poliamid pochodzące z recyklingu jak również Tencel.

Poniżej kilka modeli. Najbardziej podoba mi się długa suknia z odkrytymi plecami (zawsze szukam sukni z gołymi plecami, to takie małe zboczenie).



Podoba Wam się ? Ja będę oczekiwać na nią jak nigdy wcześniej :)


Śpijcie dobrze.
Pozdrawiam

OMW

1 komentarz:

  1. Osobiście bardzo lubię h&m, sukienki z nowej kolekcji są naprawdę fajne, a w internecie widziałam jedną bardzo fajną w kwiaty sukienka

    OdpowiedzUsuń