wtorek, 2 kwietnia 2013

61. Again

Witajcie po przerwie. Mam nadzieję, że święta upłynęły Wam w rodzinnej atmosferze.

Dzisiaj szybki post o ponownych zakupach na strawberry. Uwielbiam ten portal!!! Zawsze można trafić na prawdziwe "perełki" :D . Ku mojej radości trafiłam na kolejne skarby. 
Tym razem podkład od Givenchy. Nigdy nie kupowałam podkładów tej formy, jednak  tym razem postanowiłam spróbować. I to była trafna decyzja. 
Kolejną rzeczą był błyszczyk (kolejny już!!!) od Lancome. Dobrze utrzymuje się na ustach i pachnie cudownie (dla mnie jest to bardzo istotne, lubię jak wszystko pachnie,a w domu szczególnie).

 Paczka teraz przyszła bardzo szybko, bodaj w przeciągu tygodnia. Jest to mój kolejny zakup i znając  życie na pewno nie ostatni. Ceny są tak konkurencyjne, że aż grzechem by było nie skorzystać z  okazji :)

A do posłuchania dzisiaj K. Bednarek

Życzę przyjemnego wieczoru

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz