wtorek, 26 marca 2013

59. Szach-mat czy paski


Szach-mat czy paski ? To jest bez znaczenia byle tylko było w kolorze białym i czarnym. A kto stoi za sukcesem tych wzorów? Nikt inny jak Marc Jacobs. W pierwszej kolejności wypromował czarno-białe pasy. A teraz dla domu mody Louis Vuitton stworzył  hitową kolekcję w szachownicę. 

Duża i wyrazista krata jest zarezerwowana dla szczupłych osób. Niestety ten wzór pogrubia. Jeżeli jednak mimo swoich gabarytów chcemy wypróbować powyższy wzór proponuję wybrać drobniejsze kwadraty.

Wszech obecne pasy w kolorystyce białej i czarnej  trochę mnie drażnią. Jest tyle  ładnych modeli ubrań i niestety są w tej kolorystyce. Może by mnie ten zwór nie drażnił, ale jest on WSZĘDZIE !!! Mam tak samo w przypadku piosenek. Spodoba mi się jakaś, ale jak jakaś stacja radiowa sobie ja upodoba to graja ja do znudzenia!!! Macie podobnie?  Powracając jednak do tematu na pewno coś kupię w pasy (mam upatrzoną bluzkę z Mango) jednak nie zamierzam szaleć. Zbliża się wiosna (a raczej już jest, prawda?) i zamierzam pobawić się kolorami. Zestawienie bieli i czerni przypomina mi o wiecznie trwającej ZIMIE ;/ 

 
A jakie jest Wasze zdanie? Lepsze paski czy szachownica? A może nie przepadacie za tegorocznym trendem?

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz