piątek, 22 lutego 2013

53. Sis

Witajcie.

Dzisiaj szybko post poświęcony  polskiej marca jaką jest SIS . Już kiedyś o nich wspominałam, a nawet poświęciłam oddzielny post. Dawno już planowałam dokonać u nich zakupu, lecz ciągle coś (znacie to, prawda?). Z okazji zbliżającego się święta jakim były Walentynki firma wyszła z inicjatywą  (lubię takie akcje)  i każdy zakup  miał przesyłkę za darmo. Ja pokusiłam się o blady róż z racji, że kolory widziałam tylko na FB. Wolałam nie ryzykować, czy aby na pewno kolor z monitora odpowiada kolorem  na żywo. Teraz mogę stwierdzić, że  nie odbiegają one wcale, a wcale :)
Cenię sobie polskie marki, jednak ich ceny (niestety) czasem mnie "powalają". Sis jednak ma cenę przyzwoitą , 70 zł. Należy  wziąść pod uwagę fakt, że szal nie pełni tylko 1 funki, ale o wiele, wiele więcej. Przeczytajcie mój post, a wszystko będziecie wiedzieć .
http://origami-myway.blogspot.com/2012/11/30-polscy-projektanci.html


Pozdrawiam i życzę przyjemnego weekendu.
OMW 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz