wtorek, 19 lutego 2013

52. Nowości w szafie.

Dzisiaj do posłuchania przedstawiam 15-letnią dziewczynę, która ma zniewalający głos (bardzo podobny do RiRi).



Jakiś czas temu wybrałam się  na bardzo szybkie/niezapowiedziane zakupy. Wyjazd miał dotyczyć urządzania domu, ale skończyło się troszkę inaczej.

Oto moje zdobycze


  Najbardziej jestem zadowolona z butów i spodni.
Buty:
- dobrze wyprofilowane, wygodne;
- odpowiedni kolor na wiosnę, jesień i zimę;
- cena :)

Spodnie :
- Elastyczny materiał;
- wzorki, które będą obowiązywać w nadchodzącej wiosny  ( wszystkim wzorzystym spodniom mówimy TAK);  Zawsze byłam uprzedzona do spodni z jakimiś wzorami, ale ostatnio się do nich przekonałam.  Wzbogacają wygląd i mogą zastępować biżuterię.

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz