czwartek, 12 stycznia 2017

276. Nowy sezon - HM

Witajcie.
W zeszłym tygodniu dostałam katalog od H&M. Kilka pozycji mnie zainteresowało np. wojskowy bomber. Wcześniej ten model kurtki nie przepadł mi do gustu, ale ostatecznie się do niego przekonałam. Czasem muszę oswoić się z pewnymi trendami. Też tak macie?
W magazynie odnajdziemy wszystkie nadchodzące trendy : bombery, zamszowe mokasyny, torebki na grubym pasku. 
Kolor kurtki zwrócił moją uwagę.
Ten kolor też chwycił mnie za serducho.
Pastele jak każdego roku powracają na wiosnę.
Plisowane spódnice - motyw już był w ubiegłym roku.

Zamszowe mokasyny- może mało praktyczne, ale co tam :)

Tanie jeansy - idealne dla każdej mamy, wygodne i nie będzie szkoda jeśli się zniszczą :)

Parka w kwiaty- muszą ją zobaczyć na własne oczy. Ciekawie się prezentuje.
Jeżeli Wasz mąż/chłopak niszczy ubrania w zastraszjącym tempie te sweterki są dla Was. Teraz w promocyjnej cenie 39,90 zł.


A Wam jak się podoba aktualna kolekcja?
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz