środa, 4 stycznia 2017

275. Podsumowanie - grudzień.

Witajcie w Nowym Roku!!
Mam nadzieję, że doszliście do siebie po szalonej imprezie sylwestrowej. My spędziliśmy wieczór w towarzystwie  rodziny i naszych dzieciaczków. Było miło, ale przed nami kolejne uroczystości - chrzciny mojej bratanicy i Kacperka!!!
Grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy. Jestem zmarzluchem, ale ze względu na ten magiczny czas zaciskam zęby i cieszę się jak szalona, że mogę kupić najbliższym prezenty!!!
Zapraszam do mojej świątecznej galerii :)
 Moje chłopaki :)
 
 Jak co roku pomagamy fundacji TVN
Rodzinnie...

 5 miesięcy skończone
 Zaproszenie na chrzest.

 Wigilijnie.
Przygoda z jedzeniem rozpoczęta.
Ogarnęło nas piernikowe szaleństwo.
 
 
 I pierwsze pop cake -reniferki.
Uwielbiam dekorować dom świątecznymi ozdobami.
 
 
 
 
 Grudniowy misz-masz.
Kelejna sabrina do kolekcji.
 
 
 I w taki oto przyjemny sposób upłynął nam ten miesiac.
Kolejne przed nami.
Życzę wszystkim przyjemnego roku, pełnego spokoju i wytchnienia w tym szalonym świecie :)
Pozdrawiam
OMW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz