sobota, 8 października 2016

265. Podsumowanie - wrzesień.

Witajcie.
Dzisiaj 8 pażdziernika, czyli 3 miesięcznica mojego synka!!! Tak ten czas szybko leci. Zaraz będą święta i człowiek się nie obejrzy, a już będzie chodził. No, ale dzisiaj nie o tym :) . Miesiąc się skończył, a ja nie zrobiłam podsumowania ;/ Najważniejsze wydarzenia ?  Urodziny Emmy i Ninki  jak również wyjazdy na wieś do dziadków. Bartek dużo czas spędzał w pracy, także radziliśmy sobie :).
Enjoy!!!
Dary od babci.
Kuba czuje się na wsi jak ryba w wodzie :)
Gadu - gadu z babcią.
W drodze na 1 urodziny dziewczynek.
Solenizantki.
A tak Kuba budował dom. Nawet tort go nie odciągnął od zabawy.
Mój misio :*
Ostatni ciepły spacer z moimi chłopakami.
Taka pamiątka dla dzieciaczków.
Oni, my, wy...
Uwielbiam ich obserwować!!!
2 miesiące skończone :)
Misz-masz :)
Moją szafę wzbogaciła bluzka od Papillon. Jestem nią zachwycona.
Nowy manicure.
Coś dla duszy i ciała :)
Nowy pierścionek od Yes.
Owoce zdominowały naszą kuchnię.
Ostatni spacer w japonkach :P

Mam  nadzieję, że też macie co wspominać.
A niedługo kolejne posty np. o Las Vegas, meblach bellamy, nowym pokoju itd. :)
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz