piątek, 10 czerwca 2016

256. Podsumowanie - maj.

Witajcie.
Maj niestety już za nami, ale możemy cieszyć się piękną pogodą w czerwcu, a  raczej upałami. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem już bardzo opalona, a to dopiero początek lata. Szaleństwo!!!
Maj kocham za bez i słoneczne dni. Dzięki tym atrybutom mój dom nabiera charakteru :) Zapraszam do co miesięcznego przeglądu.
Enjoy!!
 Terminy gonią - czas na wyprawkę dla Kacperka!!
 Uwielbiam wracać od teściowej tą trasą.
 Mój Skarb!!!
 Pogoda rozpieszcza - czas na moje kochane Korsy!!!
 Granaty, spacery, zabawy na świeżym powietrzu...
 <3
 "Czasem tak lubię posiedzieć i liczyć kamyki" :)
 Odwiedzimy u dziadków. Nasza 2ka, a przepraszam - 3ka :)
 3ka, a niedługo 4ka :)
 Praca z dziadziem.
 Uciekamy.........
 Mój ukochany bezzzzz!!
 Chrzest Zosi.
 Często jest hasło "mama dzidzi" i tak siedzimy i się tulamy :*
 Brak deszczu powoduje zabawę w podlewanie roślinek z tatą.
 Tak spędzam czas u dziadków.
Róże i pierwsze dekoracje na 2 urodziny Kubiego.
 Maj to również rabarbar. Najsmaczniejsze to ciasto z kruszonką!!
 Grzejemy stópki.
 Można i tak się dogrzewać :)
 Moja mała przyjemność.
 Testuje nowe lakiery z Wibo.
 Rosnę...
Kolejna przyjemność. Tym razem od Sabriny Pilewicz.

I obowiązkowo musicie zobaczyć moją Kaczuchę w trakcie kąpieli!!!

Mam nadzieję, że Wam również miło upłynął maj.
Pozdrawiam serdecznie
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz