poniedziałek, 30 listopada 2015

229. Prezenty świąteczne dla kobiety.

Witajcie.
Dzisiaj przedstawię moje propozycje na prezent świąteczny dla mamy/siostry/dziewczyny :-) Przedział cenowy będzie różny. Mam nadzieję, że nakierinkuje co niektóre osoby. 
  • Generator pary Philips. Ceny są różne. Ja planuje tern zakup dla mojej mamy. Jest to ten prezent z serii "praktycznych" . Cena wysoko, ale skladam się z tata:-) 
  • Depiolator Philips Lumea. Produkt zbiera dobre opinię. 
  • Kolejny produkt od Philipsa -szczoteczka do mycia twarz, która odświeża, oczyszcza i wygładza. Super reklama. Ciekawą jestem tylko jak w praktyce:-) 
  • Można sięgnąć po tańszy odpowiednik -Braun Face. Zestaw do depilacji i oczyszczania twarzy.
  • Złota swiecado masażu Stenders. Zapalasz świece,  później wcierasz kosmetyk w skórę.

  • Jajko do czyszczenia pędzli. Już same koloy zachęcają do kupna.
  • Zestaw świąteczny od Balmain.
  • Terebka np od SabrinyPilewicz.
    To tylko przykładowe prezenty. Oczywiście jeszcze może być biżuteria, zegarki, perfumy, super miękki szlafrok, okulary narciarskie. Zależy od zasobności portfela, zainteresowania obdarowywanej osoby:-)  


Pozdrawiam serdecznie.
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz