sobota, 14 listopada 2015

227. Akcenty świąteczne.

Witajcie.
Nie da się ukryć, że święta co raz bliżej. Od dzisiaj mam wrażenie, że jesteśmy atakowani nimi. Mikołaja będą nam wyskakiwać z lodówek :-) .
Zrobiła na szybko rekonesans jak wyglądają oferty sklepów on-line. Poszukiwałam delikatnych akcentów, które zaraz po świętach  nie muszą zniknąć  z naszych domów. Zaczynamy.
  • Cudowny sklep Home Art Deco
  • Villa decor - sklep dzisiaj odkryty. Ciekawy i szeroki asortyment

  • Home&you 
  • Duka 
Niestety nie dało rady zapisać zdjęcia w lepszej jakości także bardzo przepraszam :-) Może reniferek jest tylko na chwilę, ale czyż nie jest uroczystości?  Musiałam go zamieścić :-)  Mam nadzieję, że mój wybór przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam serdecznie
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz