wtorek, 12 maja 2015

192. Kwiecień -podsumowanie.

Witajcie.
Co prawda już prawie połowa miesiąca, ale nie dało rady wcześniej. Serio, serio :) Mój mały już jest taki aktywny, że nie pozwala mi za dużo zrobić. A często bywa tak, że usypiam przy nim:)))
Kwiecień to nada wszystko Święta Wielkanocne, chodzenie Kubusia, jego niezaspokojony apetyt na jedzonko i nowe smaki jak również chrzciny Zosieńki :)
Enjoy!!
Tulaczka z dziadkiem :)
Z czapą od wujka z NY .
Co miesięczne zdjęcie z kurą od LaMillou.
Pierwsze doświadczenie z nocnikiem zakończone sukcesem!!!!
Moja Kaczucha <33333
Nowy telefon. Obiektem musiał być Kubuś.
Sen :)
Mama zamęczy z tymi zdjęciami, ale chcę mieć pamiątkę :)
Nowy pierścionek od Yes. Jestem w nim zakochana!!!!!
DKNY I YES
Chrzciny i kolejne kroczki za nami :)
Mama przygotowała jedzonko. Wszyscy byli w szoku, że 10 msc dziecko tak ładnie je.
Nasze desery.
Był tata, jest i mama :)
Kolejne zdjęcie ze spaceru.
Mój set.
Wieczór panieński.
Wspomnienia.
Kwiaty u teściowej.
Pakowanie na majówkę.

Mam nadzieję, że Wam równie przyjemnie upłynął kwiecień .
Pozdrawiam
OWW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz