czwartek, 6 listopada 2014

157. Chrzciny...

Witajcie.
   W  niedzielę chrzest Kubiego. Przyszły już upragnione ubranka. Szukałam i szukałam (a wierzcie mi, że bez wychodzenia z domu to troszkę ciężkie zadanie - rozmiarówka, chrzest raz w życiu ect...). Trochę posiedziałam w necie, troszkę rozglądałam, poczytałam i doszłam do wniosku, że najlepszym wyjściem będą zakupy w Next. Przesyłka jest darmowa powyżej 75 złotych także milo z ich strony:-) Już dawno temu słyszałam, że mają ubrania dla dzieci bardzo dobrej jakości i to mnie przekonało. Paczka przyszła w przeciągu 4 dni. Płatność kartą debetową bądź kredytową.
  Tak się prezentuje zestaw na niedzielę : kurteczka ze Smyka, ubrania z Next i butki z Ekotuptusie (brązowe) i niebieskie (Calzedonia).
Kurteczka ma złote zdobienia na rękawkach i kapturku.
Marynarka jest z elastycznego materiału. Dla mojego szkraba idealna:-) 
Z całego zestawu najbardziej podobają mi się spodnie. Można podwinąć nogawki, a i tak wyglądają bosko. Są podszytem ładnym materiałem.
Ekotuptusie:-)
Już sama nazwa jest boska!!!
Małe butki dla wielkiego chłopaczka - Calzedonia.
A tak wygląda łóżeczko Kubusia :-) 
Grzechotki w formie żyrafy :-) 
Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy :)
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz