czwartek, 5 czerwca 2014

143. Bobbi Brown

Witajcie.
   Nie miałam okazji Wam się pochwalić, ale jakiś czas temu wygrałam w konkursie kosmetyki od Bobbi Brown. Dawno słyszałam o tej marce/widziałam/wzdychałam, ale ceny jak dla mnie są zbyt kosmiczne. W końcu róż do policzków za 220 zł to nie lada wydatek. Zdecydowanie wolę kupić za te pieniądze buty lub perfumy :) Bynajmniej takie są moje "priorytety" :D
 Zestaw zawierał  róż do policzków, cień w kremie, błyszczyk do ust i kredkę. Do chwili obecnej użyłam tylko błyszczyka i muszę przyznać, że utrzymuje się na ustach bardzo długo :) Wartość całego zestawu to 500 zł. Zdecydowanie za dużo, ale za darmo każdy by przyjął, prawda? :)
A Wy jesteście w posiadaniu jakiś kosmetyków tej marki? Jesteście zadowolone?

Pozdrawiam 
OMW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz